Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).......napíši Vám to, pne autore krátce ! Byl jsem na poliklinice ve F-M a jezdil jsem 15 min. než jsem našel místo k zaparkování! JE to sci-fi, , jen pro pár bohatých, kteří se chtějí převést! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

I58v72o 84P40a68v19e40r80a

17. 2. 2020 14:16

Dobrý den, díky za reakci. V lokalitě, kterou popisujete, bylo problém zaparkovat už v 90-tých letech minulého století, kdy jsem F-M navštěvoval ze studijních důvodů. Ostatně počet registrovaných vozidel od té doby v ČR vzrostl trojnásobně. Přitom počet obyvatel této země se nijak nezvětšil. Takže problém bude asi někde jinde, než u typu pohonu vozidla.

Dopravní problematice, se ale ve svém blogu nevěnuji. Co píšu, pro koho to píšu a také proč, naleznete v případě zájmu zde: https://pavera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=741107

2 0
možnosti

"V případu Tesly nepomohlo ani to. Některá data prostě výrobce oficiálně neuvádí, například klíčovou hodnotu o spotřebě dle WLTP."

Myslíte těch 409 km? No nevím, na mě tento údaj svítí z mnoha míst. Například hned v prvním kroku konfigurátoru se zobrazí velký údaj o dojezdu vpravo dole, viz https://www.tesla.com/cs_cz/model3/design#battery

Ale nemusíte lézt ani do konfigurátoru, už na základní stránce o Modelu 3 se ten údaj dá dohledat v sekci Specs (předposlední sekce téměř úplně dole).

1 0
možnosti

Jo vy myslíte spotřebu, ne dojezd. OK, mea culpa, beru zpět. Zvláštní, že ani u toho eGolfa úplně přesně nesedí, když se člověk pokusí dopočítat spotřebu z dojezdu a využitelné kapacity baterie.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS